Sälentripp och tågbiljett.

Alltså dethär med uppdatering har ju inte varit min starka sida sen innan jul ungefär. Men allt har kretsat kring jobb och allt som kretsar kring mitt jobb är hemskt tråkigt och energidödande så jag har liksom inte haft någon tid eller så. Men hur som helst. Jag jobbar asset av mig känns det som fast det kanske egentligen inte är så himla mycket, men det känns som mycket, för mycket. Därför måste man göra roliga saker. Så på lördag blir det fest-förfest med tema, jag tänker vara random 60-talsbrud. Jag kommer inte på någon fin filmskådis som ser ut som jag vill se ut på lördag men jag kör på i alla fall med sånt som hittas här hemma. Sen så är sälentrippen bokad, 25 januari. Fiint, snö och en massa blåmärken och en och annan släng av surhet som lätt går över bara jag får sitta nere vid liften och sura lite över att det är svårt men kul också. Ja. Sen så kollade jag gbg-biljetter till februari, tåg it is, och jag funderar på typ 19e eller 20e februari, vad tror nu min älskade göteborgare? Jag skulle kunna ringa, och ska också göra det, men ja, måste sprida the goda nyheterna om att jag hittade en tågbiljett för 178 kronor. Helt ok va.


 
Mina finafina, och så jag som ser lite läskig ut.

Kommentarer
Postat av: Clara

Ååååh, gullunge! jag blir helt gråtfärdig, haha. Vilken fin biiild! Jag vill helst ha dig här NU, men 19e eller 20e feb får väl duga antar jag :) Vad jag kan komma på funkar det :* Ring ring! Ring anytime, jag ringer upp :)

Hörs snart, puss!!

2009-01-13 @ 21:16:14
Postat av: Iida

OTH är ju One tree hill! Haha :D

2009-01-21 @ 20:01:58
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0